loader
Ofte stillede spørgsmål
Kan jeg få andre farver end dem, som er vist på jeres side?

Finder du ikke den eller de farver, som du ønsker til dine elementer, har du mulighed for at sende os en e-mail med farvekoden på den RAL farve, du ønsker.
 
På trævinduer og døre kan vi være behjælpelige med stort set lige den farve, du har i tankerne.
 
På træ/alu vinduer og døre kan vi levere de farver der fremgår af hjemmesiden på udvendig side. Indvendigt kan vi være behjælpelige med stort set den farve du ønsker.   
 
Vores PVC-vinduer produceres som udgangspunkt i farvekoden 9010 (hvid) og skal beklædes med folie, hvis du ønsker en anden farve.
 
Skriv en mail til salg@eiko.dk med farvekode og hvilke modeller, det drejer sig om, så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Kan jeg få mine elementer produceret i andre mål end de størrelser, som er på jeres hjemmeside?

Passer vores standardmål i bredde og højde ikke til dit hul mål i huset, er det normalt muligt at specialfremstille dine vinduer eller døre.
 
Send os en e-mail på: info@eiko.dk med dine konkrete ønsker i forhold til mål (højde/bredde) samt hvilket specifikt element (døre og/eller vinduer) du ønsker og vi vender tilbage hurtigst muligt.
 

Hvordan finder jeg de korrekte mål til mine vinduer og døre?

Er du i tvivl om, hvordan du finder de rigtige mål til dine vinduer og døre, så har vi samlet en guide til dig med vores bedste tips og tricks til at måle korrekt op. I guiden finder du både en video, hvor vi viser dig step-for-step, hvordan du helt praktisk foretager opmålingen samt en udførlig guide, som du kan printe og tage med dig, når du skal foretage din opmåling.
 
Find vores guide her

Jeg har skrevet forkerte mål på min ordre – kan jeg ændre min bestilling?

Hvis du har ændringer til en ordre, skal dette gøres indenfor 24 timer efter din bestilling er gennemført.  OBS! Ved ændringer sendes en e-mail til info@eiko.dk 
 
Din ordre sendes direkte fra hjemmesiden og videre til fabrikken for at give dig en hurtig ekspedition og kort leveringstid. Derfor skal alle rettelser ske før produktionen går i gang med din ordre og din fortrydelsesret er begrænset til umiddelbart efter din ordre er lagt på hjemmesiden.  

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Vi oplever desværre, at vores ordrebekræftelse somme tider ender i spam-mappen. Har du tjekket din indbakke, spam-mappe eller under uønsket mail, så er det en god idé at tjekke om du har skrevet den korrekte e-mail ind, da du bestilte dine elementer.
 
Har du afgivet forkert e-mailadresse under bestillingen eller modtager du ikke din ordrebekræftelse, så send os en mail påsalg@eiko.dk, så sender vi dig et nyt eksemplar.

Hvornår modtager jeg min ordre?

Når du har bestilt dine elementer på vores hjemmeside, vil du få oplyst en forventet leveringsuge. Vi går i gang med din ordre umiddelbart efter din bestilling. Vores aktuelle leveringstider fremgår altid på vores hjemmeside. Du vil modtage flere detaljer omkring din levering ca. 3-4 dage før leveringstidspunktet. Bliver din ordre forsinket vil du også modtage en opdatering fra os.   
Vi anbefaler, at du ikke bestiller en håndværker eller montør, før du ved mere præcist, hvornår din ordre ankommer.

Hvordan betaler jeg?

Hos EIKO kan du betale med kort, mobile pay, bankoverførsel eller igennem vores eksterne finansieringspartner Sparxpres.  

Læs mere om vores betalingsløsninger i vores handelsbetingelser her.
 

Jeg har problemer med betaling. Hvad gør jeg?

Betaler du med VISA/DANKORT eller MASTERCARD kan du blive bedt om at godkende din betaling med 3D Secure Authorisation, en sikkerhedløsning for online kortbetalinger, hvor du skal bruge Nem-ID appen eller nøgleviser.

Vær opmærksom på, at der kan være en beløbsgrænse på dit kort, som er aftalt med din bank. Afvises din betaling skal du kontakte din bank.

Har du stadig problemer med at gennemføre din betaling, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefon +4535154720 eller sende en mail til salg@eiko.dk med emnefeltet "betaling".